Makej na sobě i v létě!

Čekají nás prázdniny, ale to neznamená že se musí všichni jenom válet. Sice nám začíná příprava až v srpnu, ale doporučuji všem aby na soustředění přijeli trochu připraveni. Můžete se sami tak vyhnout různým bolestem, které nás vždy v přípravě provází a některé i vyřadí na delší dobu z tréninkového procesu. A to je veliká škoda. Přikládám nástřel jednoduché letní, individuální přípravy bez míče. Základem by mělo být především švihadlo a posilování s vlastním tělem, potom bych zařadil nějaké lehké proběhnutí, provázané sérií sprintů na různé vzdálenosti. 

Je na každém z vás, kam se chcete posunout a jak chcete být na příští rok připraveni. Viděl bych to pro kategorii chlapců a dívek U17, U15 a U14 jako nezbytnou součást proto, aby jste v srpnu mohli fungovat na 110 % . Mladší kategorie by ale se sportováním také neměli zahálet.

Posilování s vlastním tělem: 
https://www.youtube.com/watch?v=dJlFmxiL11s 

https://www.youtube.com/watch?v=EvwuTw6rjTY

Příloha:

tréninkový plán léto 2018

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *